سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمند عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عــــــــــروج
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دور دوم انتخابات و تبلیغات عوام فریبانه

بنام یگانه صاحب حق عدالت

بازدید کنندگان عزیز دوستان گرامی

سلام

شهادت مادر مسلمانان جهان تک یاور ولایت و عاشق امامت حضرت زهراء ( سلام الله علیها ) به تمامی شیعیان جهان تسلیت میگم .

بازهم وظیفه خود دیدم که در باره موضوع  مهم اتخابات مطلبی دوباره بنویسم .

آری بعد از شهادت محمد علی رجایی ملت ایران از عدالت و آزادی انقلابی خود دور شده  و روند سیاسی کشور که اکنون نیز گوشه های از آن را شاهد هستین نگذاشته تا مردم درست و مبنی بر فکر و اندیشه دقیق انتخابی اصلح داشته باشند .

من فقط به عنوان یه دانشجوی ایرانی مطالب مهمی رو برای انتخاب بهتر شما مینویسم :

1:) آیا درست است خدماتی خالصانه که از سوی مدیران این کشور برای خدمت به مردم انجام داده شده  را به عنوان ابزار اتخاباتی تلقی شود .

2:) آیا درست است معلم و استادی دلسوز آنهم در دانشگاه پایتخت با 16 سال سابقه تدریس به عنوان فرد متهجر و تند رو قلم داد شود .

3:) آیادرست است برای این که یک نفر در یه دوره انتخابات بتواند نظر مردم را جلب کند به تخریب چهره رقیب خود با تمام امکانات حتی تخریب دررسانه ملی بپردازد .

مدیری دلسوز ، جوان ، تحصیل کرده ، انقلابی ، پرنشاط ، کارآمد ،  آماده برای خدمت به مردم ، با کار نامه ای درخشان در انقلاب ، جنگ ، سازندگی ، آبادانی سرزمن ویران شده اردیبل ، خدمت مردمی در کسوت شهرداری تهران مهمترین نکته این که شاگرد شهید مظلوم رجایی ، و دنبال کننده افکار رجایی این بار با شجاعت تمام به جنگ انتخاباتی با حمایت مردمی آمده است .

نکته مهم و حائز اهمیت این که کسانی که چهره ، جسه ، اسلامی گری و ... را مطرح میکنند و این ها را به عنوان نتقه ظعف بیان میکنند بدانند :

1:) مردم بعد از 27 سال از شروع انقلاب ملی و مذهبی ایران نیاز به فردی دارند که مخلصانه - با مشخصاتی که قبلا ذکر شد -  با شجاعت تمام شروع به کار و فقط کار برای ملت و میهن ایران بنماید .

2:) نیاز به فردی دارند که بعد 27 سال و چه بسا بعد از 2584 سال بیایید و ریشه های فقرو فساد و تبعیض را در کشور شناسایی کرده و بخشکاند .

3:) کشور و مردم ما نیاز به فردی دارند که با پشتی بانی از او ، وی بتواند جلوی منافقانی که ریشه پروری فقر و فساد و تبعیض  در نظام آریایی اسلامی ایران کرده اند را بگیر خشک کند و بکشد .

از شما دوستان خوبم عزیران بازدید کننده محترم در هر سن و سالی که هستید هر تحصیلاتی که دارید خواهشمندم حماسه 27 خرداد 84 خود را در 3 تیر 84 با حضور پرشکوهی دوباره در پای صندوق های رای کامل کنید .

از شما خواهشمندم با دقت فراوان صحبت های کاندیدای راه یافته به دور دوم را خوب گوش کنید و با درایتی عقلانی بهترین خدمتگذار را برای 4 یا 8 سال آینده خود انتخاب کنید .

من باز هم مثل هفته قبل انشاءالله دوباره در انتخابات شرکت می کنم تا هم دوباره بینی استکبار رابه خاک بمالم و هم سبب پیروزی ایران پارسی اسلامی شوم و هم خدمتگذاری عاشق شهادت و خدمت خالصانه را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنم .

به نظر من دکتر و استاد محترم جناب آقای محمود احمدی نژاد ( شهردار تهران )  اصلح ترین فرد به عنوان رئیس جمهور برای 4 یا 8 سال آینده می باشد .

من به استاد و دکتر محترم جناب آقای احمدی نژاد رای خواهم داد .

امید که انشاءالله سرباز گمنام امام زمان ( عاجر) برای نشان دادن عدالت اجتماعی و اسلامی انتخاب شود .

به امید صبح سبز ظهور مهدی فاطمه ( عاجر)

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خط شکن ... ( سه شنبه 84/3/31 :: ساعت 2:39 صبح )

»» انتخابات و اصلح ترین فرد

بنام عاشق عروج

باز دید کنندگان محترم ، دوستان عزیز

سلام

قبل از هر چیز فرا رسیدن آیام سوگواری مادر مسلمانان جهان صدیقه راضیه زکیه تک وفادار ولایت و حامی امامت دخت نبی مکرم اسلام همسر امیر المومنین فاطمه الزهراء ( سلام الله علیها ) رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم .

مهمترین موضوعی که این روز ها فکر تمامی ایران و ایرانیان ، جهان و جهانیان رو به خودش مشغول کرده نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است .

خب من هم به عنوان یک ایرانی وظیفه ملی و مذهبی خود میدیم که مطلبی رو در این فاصله اندک تا انتخابات در باره این حضور دگیر مردمی بنویسم .

در این وضعیت سیاسی بین المللی موجود به نظر من وظیفه همه ملت ایران است که با حضور پر شور خودشون گامی دیگر در جهت سازندگی ایران اسلامی بردارند و ثابت کنند نه 27 سال بلکه 1000000 سال هم که بگذره باز هم به صحنه می آیند و در انتخابات شرکت میکنند .

به نظر من به توجه به وضعیت موجود باید به کاندیدایی رای بدیم که :

عاقل عادل عاشق عارف دلسوز شجاع آماده تحصیل کرده و ... باید باشه

باشد شخصی باشه که زدنگی علوی داشته باشه باید بسیجی باشه

باید شخصی باشه مطیع ولایت ، باید شخصی شجاع و آماده باشه برای اجرای دقیق قوانین ، باید جوان باشه و جونگرایی داشته باشه باید افکاری چون رجائی داشته باشه باید مرد باشه باشد باید مرد باشد و مقترباید کار آمد بوده و کارائی داشته باشد باید همچون فقیران زندگی کند وباید همچون رجائی زندگی کرده همچون رجایی فداکار و آماده بوده و از الگوی ریاست جمهوری ایران شهیذژد رجایی الگو بگیره و افکاری چون او داشته باشه و ...

راستش تو این همه کاندیدا که دیدم تنها ئ تنها 1 نفر هم برنامه هاش هم صحبت هاش و هم گذشتش و وضعیت کنونیش به دلم نشت .

دکتر محمود احمدی نژاد  ( شهردار تهران )

اری به نظر من دکتر محمود احمدی نژاد بین این هشت کاندیدای ریاست جمهوری اصلح ترین فرد است . فردی است که انشاءالله کشور رو در ابتادی بیست سال دوم دگر گون خواهد کرد .

انشاءالله

من به دکتر محمود احمدی نژاد رای خواهم داد

شما هم خوب فکر کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید

می شود و میتوانیم

یا علی مدد

27 خرداد 1384 حماسه ای دیگر در انتظار این و ایرانیان

آری با این حضور مشتی دیگر بردهان استکبار خواهیم زد

به امید صبح سبز ظهور مهدی فاطمه  عاجر 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خط شکن ... ( پنج شنبه 84/3/26 :: ساعت 2:54 صبح )

»» توبه آمادگی همه جانبه برای شروع عرووج

بنام یگانه صاحب مقصد عروج

یا رب الزهراء (س) با الحق الزهراء (س) اشف الصدر الزهراء  (س) با الظهور الحجه (عاجر)

ماهم شرکت میکنیم
ایران و ایرانیان  آماده تر از هر زمان برای شرکت پرشور در

 انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری

هر ایرانی که رگ ریشه آریایی داشته باشد هیچ  وقت در هیچ زمان اجازه تسلط بیگانگان را به خود نخواهد داد
ما همگی پیروان اسلام و کورش کبیر آماده ایم تا یک بار دیر به تماتمی جهانیان ثابت کنیم فرهنگ و نژاد برتر  فرهنگ و نژاد ایران و ایرانیان است .
ما بار دیگر معنی واقعی امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را به گوش جهانیان می رسانیم و آماده ایم برای فتح هرچه بیشتر قلل افتخار دنیا و آماده ایم برای شکست دوباره ذلیل صفتان امریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی

سالروز پیروزی غرور آفرین حماسه فتح خرمشهر مبارک      
گرامی میداریم سالگرد رحلت جانسوز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کبیر ایران
 

بازدید کنندگان عزیز
                                    خواهر و برادران خوبم
                                                                             مشتاقان عروج
سین از گل سوسن ، لام از گل لاله ، الف از گل اغقیا و میم از گل مریم را در هم  می آمیزم و واژه پرمعنی سلام را به شما تقدیم می کنم و پیش از هر چیز سوم خرداد سالروز آزاد سازی  خرمشهر حماسه پیروزی ایثارگران  عرصه عشق و عرفان و عروج  را برشما ، تمامی فاتحان ، یادگاران و بازماندگان دفاع مقدس و بر تمامی شما ملت همشیه در صحنه ایران تبریک میگویم ، و پیشاپیش فرار رسیدن  غروب غم انگیز ایام فاطمیه ایام حزن و اندوه غریبان مدینه را به شما و تمامی عاشقان و کمال جویان مکتب عشق و عرفان وعروج تسلیت عرض میکنم و همچنین سالگرد رحلت جانسوز رهبر فرزانه کبیر انقلاب اسلامی  ایران حضرت امام خمینی  (ره) نیز تسلیت عرض میکنم .
همه چیز در حال مهیا شدن و شاید هم مهیاست و آماده برای رسیدن به عروج
آخرین سطر های مطلب قبل حاکی از چرخش 180 درجه ای یک انسان بود انسانی به مانند ما که از چاه تاریک غفلت و گناه و دوری از خدا ،  انسانی که باروی و پرونده ای سیاه در آرزوی کاری بود تا بتواند برای یک بار هم که شده دل ولی و مقتدای خویش را شاد کرده برای اولین بار با شروعی عاشقانه عارفانه پرونده ای سفید رو به درخشش برای خود بسازد .
ایام فاطمیه هم فرا رسید ، گاه بیگاه اگر اگر به مظلومیت غریبان مدینه فکر کنیم هرکه که باشیم عظمی راسخ تر و سعیی قویی تر برای به درست آوردن سفیدی و درخشش پرونده خود پیدا میکنیم .
چه نردبانی و واسطه ای بهتر و بالاتر از بی بی دوعالم و حضرت قائم المنتظر المهدی (عاجر) یاس  همیشه سبز بوستان پیر حق و عدالت و عشق و عروج  دوران اسد الله غالب حضرت علی بن ابی طالب (ع) ، این بار دست در دامان حضرت زکیه محدثه فاطمه الزهراء (س) و پیر عرفان گذاشته و این بار مادر و پدرو فرزند را به یاری بیشتر می طلبیم .
این بار هم به قول دوستان  وبلاگ داره به کتاب تبدیل میشه . ؟؟!!!!!
بگذریم .
با توجه مطالب گفته شده  در شماره های قبل وبلاگ ین بار در باره توجه صحبت خواهیم کرد .
توبه :

استاد شیعیان جهان در حدیثی می فرمایند :
      بنده ای که توبه ی نصوح انجام دهد مورد محبت خدا وند قرار گرفته و در دنیا و آخرت گناهان او پوشانده خواهد شد  .
از پیامبر اکرم  (ص) می پرسند تو به نصوح چیست ؟
     ایشان می فرمایند : توبه نصوح آن توبه ایست که فرد گناه کار بعد از توبه دوباره مرتکب گناه نشود .
شیخ بهایی  به چند وجه در باره توبه اشاره میکند که هم اتفاق نظر است با چندین مفسر جهان اسلام :
1:) مقصود از توبه نصوح آن توبه ای است که فرد گناه کار بعد از توبه دیگر به گناه یا گناهان خود باز گشت نکرده و روند صعودی رو به کمال را ادامه داده و همچنین از حال خود برای دیگران مثال زده پند و اندرزداده و راهنمایی کند ( امر به معرووف و نهیی از منکر )
2:) توبه نصوح توبه ای است خالص و پاک برای رضای خدا و خالصاً لوجه الله .                                                                       ریشه این لغت از عسل نصوح گرفته شده و معنای عسلی  خالص و پاک از موم  را دارد .
3:) وگفته شده نصوح از نصاحت به معنی خیاطت گرفته شده ، زیرا به وسیله آن هرآنچه که انسان به وسیله گناهان نفس خود را آلوده کرده و پرده های دیانت را پاره کرده میتواند آنها را به حالت اولیه خود برگرداند و این که میان فرد اصلاح شده ( توبه کرده )  و اولیای خدا دوستی و ارتباط برقرار می شود .
به طور کلی برای اثبات نوشته هایم به قرآن کریم کتاب واحد کلیه مسمانان جهان ( با هرفرقه و گرهی خاص ) تا برادران و خواهران مسلمان از صحت گفته های این حقیر سراپا تقصیر با کوله بار گناه مطمئن شده و انشاءالله برای بازگشتی زیبا به سوی نور حق  از گروهی باشید که حجت برآنها تمام شده است و بتوانید با مطالعه بیشتر بهتر راهنمایی شوید :
«  سوره بقره آیات 222 و 27  ،  سوره تحریم آیه 8  ، سوره مؤمن آیات 7و8و9  ، سوره فرقان  68و69و70 ، سوره اعراف آیه 201  »
برای درک بهتر و راهنمایی بیشتر چند آیه آیات مطرح شده را مورد بررسی قرار میدهیم :
سوره تحریم آیه 8 :
           « ای آنان که ایمان آورده اید توبه کنید به سوی خدا توبه نصوح  »
یعنی بنده از گناه توبه کند و دیگر به آنگاه باز نگردد
خدا متعال به توبه کنند گان سه خصلت داده که اگر یکی از آنها را به تمامی آسمان ها و زمین  بدهد همگی نجات خواهد یافت :
1:) بشارت و نویدی که در گفتار خود با آنان داده است .
سوره بقره آیات 222 :
       « همانا خداوند توبه کنندگان و پاکیزه جویان  را دوست دارد و هرکس که خدا دوستش داشته باشد عذاب نخواهد شد »
2:) گفتار و 3:) گفتار     به این آیات توجه کنید :
سوره مؤمن آیات 7 و 8 : 
  « آن کسانی که بردارند عرش را و آن کسانی که گرد آن اند تسبیح گویند به ستایش پروردگار خویش و ایمان دارند به او و آمرزش خواهند برای کسانی  که ایمان آورده اند ، پروردگارا فراگرفتی همه چیز را به رحمت و دانش خویش پس بیامرز آنان که توبه کردند و پیروی کردند راه تو را »
برای درک بهتر شما بازدیدکنندگان گرامی  به سه نکته که یا سه خصلتی که خدا وند برای توبه کنندگان گذاشته است اشاره میکنم :
1:) خداوند متعال توبه کنندگان را دوست دارد    2:) فرشتگان برای توبه کنندگان آمرزش می خواهند 3:) خداوند متعال به آنها نوید امن و رحمت داده است
باز هم سخن به درازا کشید اما این را براددرانه بگویم اگر اگر دست به کار نشده اید دست به کار شوید ماهی را هرموقع از آب بگیرید تازه است .
باید به این نکته اشاره کنم بسیاری از افرادی که این حقیر  از زندگی خصوصی و عمومی آنها اطلاع  دارم  واین اطلاعات خوصوصی و عمومی  در اختیار این حقیر سراپا تقصیر گذاشته اند اگر اجازه بدهند تا از خطرات و وضع بسیار خوب زیبای عارفانه و عاشقانه عروج و مهمتر از همه توبه آنها را در نت استفاده کنم خاطرت شیرین توبه برای همه آشکار می شود اما چرا شما خود دست به کار نشوید فکر کنم بهتر است هر کس این زیبایی را خود دیده و بچشد همچون ضرب المثل قدیمی  شنیدن  کی بود مانند دیدن .

« مطلب بعدی انشاءالله درباره استغفار خواهد بود »

به امید عروج عارفانه عاشقانه زیبا
یا غریبان مدینه  السلام علی المظلومه  الزهراء و مظلوعلی  و علی اولاد معصوم  علی 
یا تکسوار غریب حاضر  یا فارس الحجاز ادرکنی 
به امید صبح  سبز ظهور منجی عالم بشریت

***********************************


ممنون میشم که من و این وبلاگ رو در راه بهتر شدن راهنمایی کنین با نظرات عالی خودتون
انشاءالله مطلبی در باره انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری  آماده خواهم کرد و پیشاپیش پیروزی دوباره ملت همیشه بیدار ایران کبیر اسلامی  را جشن میگیرم .
همه با همه به کمک هم برای ایرانی آباد و آزاد  یا علی مدد
کلیه مطالب وبلاگ به طور فردی تهیه شده و خواهشمندم فقط و فقط با ذکر منبع میتوانید از مطالب این وبلاگ استفاده کنید .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خط شکن ... ( پنج شنبه 84/3/12 :: ساعت 1:41 صبح )


>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 50
>> مجموع بازدیدها: 282448
» درباره من

عــــــــــروج
مدیر وبلاگ : خط شکن ...[98]
نویسندگان وبلاگ :
آسمان عروج ...
آسمان عروج ... (@)[16]

بال پرواز ...
بال پرواز ... (@)[4]

عاجر ...
عاجر ... (@)[0]


به نام خدا ... خط شکن ... یه نسل سومی ... یکی که خیلی چیز ها دیده و شنیده و تجربه کرده ... یکی که سعی در اصلاح درون و بیرونش داره ... یه بسیجیه دانشجو ... یه بسیجیه طلبه ... به امید شهادت

» پیوندهای روزانه

افشاگری از خود فروختگان اصلاحات جنبش سبز اموی ... [21]
کتاب پاسخ به شبهات اینترنتی 1 [160]
عشق یعنی ... ؟! [183]
صدای شرهانی ... صدایی از اولین باز دید ازبلاگ تا پلاک 2 [780]
لاله های سخن گو ... [218]
حالم دیدنی است ... [162]
استخاره با قرآن ... [186]
بهترین مهمون ... [274]
حسین ... [299]
گوگل google [109]
یاهو ایمیل yahoo Email [174]
[آرشیو(11)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق[3] . عشق به خانواده . عیوبم . فداکار . فرزند . معجزه . هشدار . وفاداری . کمتر . اخلاق . ازدواج . ایران . ایمان . بچه های جهاد . بد . تر . جغله های جهاد . درس . زندگی . سنی . شیعه . طنز . عاشق . عروج _ پرواز .
» آرشیو مطالب
*« هَل مِن ناصِرٍ یَنصُرنیِ »*
افسانه شهادت فاطمه ؟!!؟ اهل تسنن نخوانند ؟!
کاش جنگ رو از یاد برده بودم
جوانان و تهاجم فرهنگی
عروجی مظلومانه
خاطره بازگشت
عروجی کم یاب
این مطلب رو اصلاً نخونید ؟!
زمستان 1383
بهار 1384
تابستان 1384
زمستان 1384
بهار 1385
تابستان 1385
پاییز 1385
عروجی فاطمی ...
صدایی خاموش ...
روایتی از بلاگ تا پلاک ...
عروجی حسینی ...
شرایط جلسات تفسیر
چند روزی با شهداء ...
رقصی چنین میانه میدانم آرزوست
وای مادرم ... ( شهادت مادرم زهرا (س) )
فشار قبر ...
به مهمانی بابا خوش آمدی
گام های زهرا ...
خط شکسته شده ...
درد عشق ...
شهداء شرمنده ام ...
به خود آئیم ... ؟!!
نوشته های بیقرار عروج ...
نوشته های آسمان عروج ...
نوشته های عطیه عروج ...
نوشته های کمیل ...
تابستان و پاییز 87
ایران سنی مذهب فرزد کمتر زندگی بد تر
عشق و زندگی
نوشته های کمیل ...
مرگ بر ضد ولایت فقیه ...
عمومی ...
بارش های باران ...
نوشته های عاجر ...
خاکریز ...
بال پرواز جنگ شهید بابایی
سال 89
سال 90
سال 91
سال92

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
پیاده تا عرش
.:: در کوی بی نشان ها ::.
دل نوشته های یک دختر شهید
پرواز تا یکی شدن
.:: بوستان نماز ::.
تخریبچی ...
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
یادداشتهای فانوس
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
سرافرازان
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
اواز قطره
بچّه شهید (به یاد شهدا)
چفیه
نگاه منتظر
شهدا
عطر حضور
سراج
نیم پلاک
فدایی سید علی
قافله شهداء
هیئت حضرت علی اکبر(ع)
فلورانس مهربون
شاهد
سایت بچه های قلم
حجاب
کوثر ...
راه آسمان کجاست؟
آفرینش
حزب اللهی مدرنیته
.: حرف دل :.
حاج رضا
بیسیم چی
گل دختر
خونه یاس 115
دیدبان برج مینو
بی قرار
راز و نیاز با خدا
از پشت دوربین من
دستنوشته های بی بی ریحانه
زیر آسمان خدا
بیت حسن ک.نظری(امُل جان)
بهارستان
عروج ...
عــــــــــروج
حجاب و دختران آخر الزمان
خلوتم پر است از حس غریب ...
کوثر
شیمیایی
زینب خانوم
وبلاگ حاج حمید
خاطرات شهداء ...
فرش دل
یاگاه اطلاع رسانی فرهنگی شاهد . نوید شاهد
حریم یاس
اخلاق زناشویی
قافله قاریان قرآن شهداء ....
دهلران شرهانی
به مریم بگویید بخندد ...
نمایه ... بارانی که برای باد مینویسد ...
کاریکاتوریست برقی
کنتراست ... سایت هنری
حم عسق ...
خیلی دور ... خیلی نزدیک
ساجدون ...

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب